Problem klijenta
POS rješenje u maloprodajnim trgovinama je bilo zastarjelo i vrlo teško za održavati. Nema mogućnosti za učinkovito upravljanje posebnim promocijama, popustima, opcijama nagrađivanjima, a i POS nije prilagođen suvremenim korisničkim sučeljima.
Glavni ciljevi projekta
-
Stvoriti i implementirati moderno POS rješenje u oblaku
-
Eliminirati prekid rada zbog kvara aplikacije ili gubitka Internet veze
-
Imati brzo i responzivno sučelje koje može raditi na računalu, tabletu ili pametnom telefonu
-
Podržati kreditne kartice za tablete
-
Podržati fiskalizaciju u različitim zemljama EU
-
Upravljati promocijama, popustima i nagradama za kupce s jednog mjesta
-
Predvidjeti probleme opskrbnog lanca prije nestanka zaliha
-
Imati prilagodljivo rješenje za izvješćivanje nadzorne ploče za upravitelje trgovine i upravitelje brendova
Naše rješenje
ANakon analize svih zahtjeva za podršku poslovnog procesa klijenta, stvorili smo kompletno POS rješenje ispočetka. Stvorili smo brzo i responzivno sučelje koristeći Angular i pozadinsku logiku koja se može integrirati s različitim ERP sistemima.
Upravljanje prodajom se odrađuje s centralnog zaslona, a korisnik (upravitelj) može konfigurirati sve opcije kao što promocije i popusti. POS ne ovisi o internetu, tako da može raditi čak i bez veze. Kada se mreža vrati, automatski će se sinkronizirati.
Dobivene poslovne koristi
-
Brzi i točni podaci o prodaji za bolje poslovne odluke
-
Brži odgovori na trendove prodaje na terenu
-
Nema zastoja, nikad
Korisnikove riječi o ovom projektu
"Uvid je stvorio snažan i prilagođen POS. To će biti ključni čimbenik daljnjeg rasta i maloprodajnog razvoja. Super odrađeno!"
Tomislav Žunić,
direktor