Problem klijenta
Trenutni sustav upravljanja zapisima nije integriran s Odoo i ne može se nositi s velikim količinama dolazne dokumentacije. Podaci se bilježe više puta ručno. Zaposlenici provode dosta vremena u potrazi za dokumentacijom.
Glavni ciljevi projekta
- Smanjiti vrijeme potrebno za obradu zapisa
- Integrirati upravljanje zapisima s računovodstvom
- Pojednostaviti proces
- Smanjiti troškove
- Stvoriti centralnu arhivu
Naše rješenje
Budući da Odoo nema cjelovit modul za upravljanje zapisima koji može pokriti klijentove potrebe, morali smo stvoriti prilagođeni modul za upravljanje zapisima u Odoo.
Tijek rada razvijen je oko novih i dobro definiranih postupaka. Ciklus dokumentacije je definiran na jednostavne sustav povlačenja faza. Postupak je pojednostavljen. Nakon unosa, podaci se prenose putem svih obrazaca i izvješća.
Cijeli modul je usko vezan za analitičke račune i računovodstvo. Također pruža jednostavan pristup svim povezanim dokumentima.
Dobivene poslovne koristi
- Smanjeno vrijeme potrebno za obradu zapisa
- Svi zapisi na jednom mjestu
- Jednostavna, ali moćna opcija pretraživanja
- Svi pravni / vanjski dokumenti su vezani za odoo zapise
Korisnikove riječi o ovom projektu
"Projekt je ispravno i profesionalno napravljen. Ljudi u Uvidu su vrlo odgovorni i komunikativni. Ažuriranja na našu instalaciju Odoo-a su uvijek na vrijeme i u skladu sa svim lokalnim propisima. Uz upravljanje dokumentima u odoo, pojednostavnili smo naše poslovne procese i sada radimo puno učinkovitije."
Vladimir Sobota,
direktor