Jednostavno upravljanje dobavljačima i narudžbama
Odoo modul nabave - unaprijedite vaš opskrbni lanac i praćenje zaliha
Automatizirajte tijek nabave
Šaljite automatski RfQs (Zahtjeve za ponudom) vašim dobavljačima ovisno o nivou zalihe
Poboljšajte performanse nabave i zaliha s pravilima nabave ovisno o nivou zaliha, logističkim pravilima, prodajnim nalozima, prognozama proizvodnje itd. Odaberite različite metode nadopunjavanja za svaki proizvod ovisno o vašim proizvodnim i otpremnim strategijama.
Kontrola proizvoda i ulaznih računa
Upravljajte povratima, prijemom i kontrolom kvalitete
Odaberite metodu koja najbolje odgovara vašim potrebama: unaprijed izradite nacrte računa bazirane na narudžbama i primkama, kreirajte račune ručno, uvezite linije iz narudžbi itd.
Nabavni cjenici i dostupnost proizvoda
Donosite pametne odluke o kupnji koristeći najbolje cijene
Jednostavno uvezite dobavljačev cjenik i dodatne podatke kako biste donosili pametnije odluke o kupnji na temelju promocija, dodatnih popusta na količine i ostalih posebnih uvjeta.
Pratite dostupnost proizvoda na zalihi dobavljača i provjerite status vaše narudžbe iz aplikacije. Možete čak bazirati vaše prodajne cijene na cijenama od dobavljača.
Statistike vaših nabavki
Analizirajte, prognozirajte i efikasno planirajte vaše narudžbe
Primite precizne statistike za performanse vaših dobavljača kroz fleksibilno izvještavanje: kašnjenja u dostavi, dogovoreni popusti, kupljene količine itd. Integrirajte nabavu s analitičkim računovodstvom kako biste analizirali profitabilnost vaših ugovora.
Sva komunikacija na jednom mjestu
Pišite, čitajte i automatizirajte email poruke unutar modula
Skupite svu komunikaciju s dobavljačima na narudžbi ili zahtjevu za ponudom za kasniju jaku sljedivost oko pregovaranja ili za post prodajne probleme s uslugom (after-sales service issues). Koristite modul upravljanja odštetama za praćenje problema povezanih s dobavljačima.
Upravljajte s nekoliko kompanija u jednoj aplikaciji
Uštedite vrijeme i trud koristeći Odoo Multi Company pravila
Koristiti jednu Odoo instancu za sinkronizaciju operacija između različitih kompanija i skladišta. Uštedite vrijeme kroz dijeljenje matičnih podataka između kompanija. Moguće je i automatizirati fakturiranje između kompanija!